Uwaga!

sobota, 25 stycznia 2014

Chapter 28 || Part two ||





- Pytając o to nie zmieniasz tematu.- zauważył Liam. - My was nie chcieliśmy wygonić. To ten chłopak , nie wiem jak on ma na imię nam kazał. Niall jakby mógł zamknął by Ciebie Lori w klatce.
- Heh. - zniesmaczyłam się. - Słodko.




2 dni później



- Edith? - zapytałam. - Znalazłaś tą mapę?
- Cały czas szukam! - zawołała , nurkując na dnie szafy. - A ty obliczyłaś współrzędne?
- Tak. - pokiwałam głową , choć przyjaciółka tego nie zauważyła. - Mniej więcej. Potrzebuję tylko mapy , aby sprawdzić wyniki.
- Siemka dziewczyny! - krzyknął Nuss wbiegając do chatki. - Co robicie?
- Edishia szuka mapy świata. - zaśmiałam się. Chłopak tylko podrapał się po głowie, podchodząc do blondynki. Poklepał ją po plecach , pomagając wstać. Kiedy dziewczyna westchnęła , stanął na palcach , wyjmując z górnej półki zgubę. Zaczęłam się niekontrolowanie śmiać z Edith.
- Dlaczego Daveh mi powiedział , żebym szukała na dnie szafy? - strzeliła face-palma.
- Znasz go. - odpowiedział Nuss. - Żart i tyle.
- PRZEZ NIEGO NURKOWAŁAM Z DWIE GODZINY! - wrzasnęła moja przyjaciółka.- Znalazłam takie ohydne rzeczy , że lepiej zasnąć i zapomnieć.
- Peszek. - wzruszyłam ramionami , zabierając mapę chłopakowi. Otworzyłam ją , szukając poszczególnych podpunktów. - Cholera. Mamy problem.
- Źle obliczyłaś , czy w ogóle nie umiesz liczyć? - zaśmiał się. Zgromiłam go wzrokiem. Potrzebuję pomocy.
- Dobra cokolwiek. - przewróciłam oczami , wyjmując z szafy komplet ubrań .
- Co ty robisz? - zdziwili się. Zaczęłam przebierać się przed nimi. - Aissia!!
- Wychodzę. - warknęłam. - Nie widać?
- Gdzie? - spytał.
- Daleko. - przewróciłam oczami. - Słuchaj jestem zdenerwowana. Nie pogarszaj.
- Lori...
- Nie jesteś moją matką! - wykrzyknęłam mu prosto w twarz. Edith tak samo jak ja przebrała się. - A ty gdzie?
 - Z tobą. - szepnęła w myślach. - Chcę do nich pójść.
 - Skąd wiesz gdzie mam zamiar się udać? - zdziwiłam się.
 - Intuicja. - odpowiedziała.
Pokiwałam głową , zapinając koszulę. Założyłam buty i płaszcz. Wrzuciłam wszystko potrzebne do torby.
- Podrzucisz nas Nuss? - spytałam.
- Jasne. - westchnął. - Gdzie dokładnie?
- Skraj lasu przy posesjach na Squrty Street(nazwa wymyślona).



10 minut później



- Dzięki. - ucałowałam konia w pysk. - Wracaj. Wrócimy jakoś same.
Zwierzę spojrzało na nas swoimi czarnymi oczami. Zamrugało , odwracając się i pędząc przez las.
 - Chodźmy. - odparłam ,dmuchając dymkiem z ust. - Zamarznę.
- Mam nadzieję , że nas wpuszczą. - westchnęła. Poklepałam dziewczynę po ramieniu. Ruszyłyśmy w kierunku willi chłopaków. Stanęłyśmy przed drzwiami. Zapukałam. Chwilę później otworzył nam Harry.
- Zanim coś powiesz to wiedz , że przyszłyśmy do Liama. - warknęła Edith na zasmuconego chłopaka. - Jest on w domu? 
- Wyszedł do sklepu z resztą. - odpowiedział. - Zostałem ja z Niallem.
- Och... - wzdrygnęłam się z zimna. - No to okej. Pa Harry. 
Odwróciłyśmy się zrezygnowane , odchodząc od lokersa. 
- Edith! Lori! - zawołał. - Poczekajcie proszę.
- Po co? - zdziwiła się blondynka.
- Przepraszam was , proszę wejdźcie. To także wasz dom. - mieszał się w zdaniach. - Niall się ucieszy widząc Cię Aissia. Ciągle jest załamany. Nic nie chce robić.  
- Dlaczego? - szepnęłam. 
- Wejdźmy bo na minusie jest. - odparł , biorąc nas pod rękę. Zauważyłam , że Edith zdjęła ramię Stylesa , łącząc swoją dłoń z jego. Na twarzy bruneta wpłynął rumieniec. Zachichotałyśmy. Zdjęłam buty  i płaszcz. Poprawiłam włosy , wchodząc do salonu.
- Gdzie jest? - spytałam.
- U siebie w pokoju.- odparł , siadając z moją przyjaciółką na kanapie. - Pierwsze drzwi po lewej.
 Przeskoczyłam szybko schody , pukając do rzekomej sypialni blondyna. Nie dostałam , żadnej odpowiedzi.
Weszłam po cichu do pokoju. O dziwo pomieszczenie było schludne. Na łóżku leżał Irlandczyk. Słyszałam pojedyncze pociągnięcia nosem i łkanie. On płakał? Dlaczego? Przeze mnie? 
- Jeżeli nie masz na imię Lori wyjdź i nie wracaj. - szepnął wściekły. Usiadłam za nim , przytulając się do jego pleców. Zdziwiony , okręcił się w moją stronę. Uniosłam oczy , mogąc spojrzeć na jego twarz. Oczy zakrwawione i takie.....błękitne. Na szyi ujawniła się niebiesko - zielona żyłka. Otarłam mu łzy , całując jego policzek.
- Wszystko teraz dobrze? - zapytałam. 
- Teraz tak. - odpowiedział. 



Oczami Edith 




 Usiadłam z Harrym na kanapie.  Ułożyłam swoje nogi na jego kolanach. Oparłam się o kanapę. 
- Nie za wygodnie Ci? - podniósł brwi do góry.
- Nie. - zagryzłam ze śmiechu wargę. 
- Edishia ja na serio chciałem was przeprosić. - zaczął zdruzgotany. - To Jack mi kazał. Bałem się o was. Jak i o  nas.
- Nie musisz... - zaczęłam. 
- Muszę. Przepraszam , proszę wybacz mi , to nie było na miejscu..
Z jego ust wysypało się tyle słów , że nie zanalizowałam ponad  połowy. Zdenerwowana , tym , aby się zamknął przycisnęłam swoje usta do jego. Wplotłam palce w jego , włosy ciągnąć je. Zasiadłam na zdziwionym chłopaku , przyciskając swoje ciało do torsu Stylesa. 
- Co to było? - wykrztusił , gdy przestałam go całować. Oblizałam wargi czując posmak mięty. 
- Pocałunek. - wzruszyłam ramionami. -  Twoje usta smakują miętą.
- A twoje jagodą. - zaśmiał się. - Błękitnokrwista mnie pocałowała. To takie podniecające. 
- Jaja sobie ze mnie robisz? - spytałam , zbliżając usta do jego szyi. Zaczęłam ją lekko gryźć. Słyszałam przyspieszony oddech chłopaka i pojedyncze jęki wydostające się z jego ust. 
- Przestań. - poprosił, zaczynając się wiercić. - Proszę. Jestem jeszcze opanowany.
Odkaszlnęłam. Usiadłam obok. 
- Przepraszam. - wyznałam.  
- Spoko. - odpowiedział. 




Oczami Harrego  


Jaki ja jestem głupi! Idiota , idiota , idiota!! Puknąłem się w myślach. Włączyłem telewizor , kątem oka spoglądając na ponętne wargi Edith. Dlaczego tego zaprzestałem? Och jakim ja jestem debilem. 
- Wróciliśmy!! - usłyszałem z holu krzyk Zayna. Spojrzałem na zmieszaną Edith. Złapałem ją za rękę ciągnąć do przedpokoju. Kiedy Louis zobaczył blondynkę rzucił się na nią.
- Dusisz mnie. - zachichotała. 
- A można udusić błękitnego? - zapytał Liam.  
- Można. - pokiwała głową. - Tak w ogóle to ja i Lori przyszliśmy do Ciebie Liam. 
- W jakim celu? - spytał , uśmiechając się.  
- Lekarstwo. - burknęła. - Umiesz obliczać współrzędne geograficzne przez rozciągłość południkową lub równoleżnikową? 
- Co to jest? - zaśmiał się.
- Myślałyśmy , że jesteś ten mądry. - zażartowała. 
- Ja coś tam umiem. - wtrącił Zayn. - Ale Harry potrafi. 
- Dlaczego nic nie mówisz? - szturchnęła mnie w ramię. Pokręciłem głową , całując ją w policzek.
- Wolałbym robić o wiele lepsze rzeczy. - szepnąłem jej do ucha. Wzdrygnęła się przysuwając do Louisa.
- To co? Możemy na was liczyć?





To Be Continued......
____________________________________________________
Siemka , siemka. To jest druga część jak widzicie ;)
Nie było mi ją trudno napisać. Chociaż nie powracam na stały ląd.
Od 17 lutego biorę blogi w obroty. Więc można powiedzieć , że blogi są teraz
zawieszone. Lecz napisałam ten rozdział :)
Liczę na komentarze i pozdrawiam bardzo serdecznie <3
Zapraszam na aska ;3
Oraz na Instagrama :D
RiDa <3333




24 komentarze:

  1. Świetny rozdział !
    Uwielbiam te chwili pomiędzy Lori a naszym blondynen <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski!!!!!!!!!!!
    Chyba mam coś z mózgiem, bo wydawało mi się, że wcześniej już to komentowałam. One Direction odebrali mi resztki rozumu! Ale i tak ich kocham!
    Chcę więcej scen z Harrym i Edith!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great delivery. Great arguments. Keep up the good spirit.


    Also visit my page - indianapolis basement waterproofing

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey just wanted to give you a quick heads up. The text in your post seem to be running off the
    screen in Chrome. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do
    with internet browser compatibility but I
    figured I'd post to let you know. The style and design look great though!

    Hope you get the issue resolved soon. Cheers

    Here is my site: roofing companies Evansville

    OdpowiedzUsuń
  5. This information is worth everyone's attention. When can I find out more?



    Feel free to visit my weblog; Roof Repair evansville

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks , I have recently been searching for information approximately this
    topic for ages and yours is the best I've came upon till now.
    However, what about the bottom line? Are you sure in regards
    to the source?

    Here is my web page ... Roofing Contractors Evansville

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey! I realize this is somewhat off-topic but I needed to ask.
    Does managing a well-established website such as yours require
    a large amount of work? I'm completely new to running a blog
    however I do write in my journal everyday.
    I'd like to start a blog so I can easily share my own experience and views online.
    Please let me know if you have any kind of suggestions
    or tips for new aspiring blog owners. Thankyou!

    Also visit my web page; Evansville Roofers

    OdpowiedzUsuń
  8. I was able to find good information from your content.


    Feel free to surf to my website: evansville Roofing Contractors

    OdpowiedzUsuń
  9. It's really very complex in this active life
    to listen news on TV, thus I only use world wide web for that purpose, and get the newest news.


    Here is my blog post ... basement wall crack repair ()

    OdpowiedzUsuń
  10. I am actually thankful to the holder of this site who has shared this enormous post at at this place.


    Feel free to surf to my web blog :: decent website

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?

    I've been trying for a while but I never seem to get there!
    Thank you

    My blog post; marketing recruitment agency

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice post. I was checking continuously this weblog and I am inspired!
    Very helpful info specially the ultimate section :) I care for such information much.

    I was looking for this certain information for a very lengthy time.
    Thanks and good luck.

    my blog Indianapolis basement waterproofing

    OdpowiedzUsuń
  13. What's up to every one, as I am really eager of reading this weblog's post to be updated on a
    regular basis. It carries fastidious information.

    Visit my page :: cheap royalty free music

    OdpowiedzUsuń
  14. Spot oon with this write-up, I really believe this web site needs far more attention. I'll probably be returning too read through more,thanks for the advice!


    my page: plastic surgery clinics ()

    OdpowiedzUsuń
  15. Have you ever thought about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is fundamental and everything. Nevertheless just imagine if
    you added some great visuals or videos to give your posts more, "pop"!
    Your content is excellent but with images and video clips, this site could
    undeniably be one of the very best in its niche. Very good blog!


    my web page - professional negligence solicitors

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the
    blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you require anny coding
    expertise to make your oown blog? Any help would be greatly appreciated!



    Look into my web boog :: plastic surgery tourism ()

    OdpowiedzUsuń
  17. maǥnificent ρiints altogether, you just reсeived a new rеader.
    What might you suggest in regards to yоur put up that you mаde a few
    days in the past? Any positive?

    Also visit myy page remodel racing pre hacked arcade games

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi there, I read your blogs on a regular basis.
    Your humoristic style is witty, keep up the good work!


    Also visit my website; mp4 player

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks on your marvelous posting! I really enjoyed reading it,
    you are a great author.I will be sure to bookmark your blog and may come back at some
    point. I want to encourage one to continue your
    great work, have a nice holiday weekend!

    Feel free to surf to my page: charter a flight

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi there! I could have sworn I've been to this site before but after browsing
    through some of the post I realized it's new to me.
    Anyways, I'm definitely delighted I found it and I'll be book-marking and checking
    back often!

    Also visit my homepage what is measurement of temperature

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello mates, nice piece of writing and pleasant arguments commented at this place,
    I am in fact enjoying by these.

    Look into my site :: medical compensation claims

    OdpowiedzUsuń
  22. I have been surfing online greater than three hours as of late, yet I never found any fascinating article like
    yours. It is lovely value sufficient for me. In my view, if all website owners and bloggers made excellent content material as
    you probably did, the net will be a lot more useful than ever before.


    my web blog: blogs online

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi there i am kavin, its my first time to commenting anywhere,
    when i read this post i thought i could also create comment due to this sensible piece
    of writing.

    Also visit my web blog :: litwicklyfe.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  24. It's going to be ending of mine day, except before finish I am reading this great post to increase
    my knowledge.

    Also visit my weblog make telemarketing calls

    OdpowiedzUsuń