Uwaga!

środa, 26 lutego 2014

Tak to tylko taki jeden post XD



Hejo wszystkim :) Znowu wymuszam komentarze jaka ja jestem zła xD
Tak więc strasznie się boję bo pod #30 Dziewczyny napisał że chcą mnie zabić ;-;
Proszę nie. Kto wam będzie blogi prowadził? :D
A druga sprawa to , że mam mało znanego bloga : LINCZEK
I prosiłabym o komentarz :)
Zmotywujcie mnie , bo jakoś ostatnio mam mało komentarzy ;c
Z góry dziękuję ;**
A! Jeszcze coś. Rozdział na Mess Of Fame jest w trakcie pisania. Niebawem powinien się pojawić.
Przepraszam za wszelkie opóźnienia. Kiedy będę pisać rozdział na MOF zacznę także na ten podany powyżej i tutaj. Na Sholen potrzebuję kogoś kto by mi pomógł ruszyć z pisaniem rozdziału. 
Bo za żadne skarby nie mogę nic pisać ;/ Tak więc.... proszę o komentarz i chętni do pomocy na Story About Sholen  lub na innego bloga pisać w komentarzach. Najlepiej zgłosić się i podać facebooka :) "Zatrudnienie obowiązuje na 3 dni"!!!!
Pozdrawiam 
RiDa <3333


10 komentarzy:

  1. a jeśli ktoś nie ma faceboka ale skype i ask?

    OdpowiedzUsuń
  2. motywuje cie do pisania
    co mam jeszcze zrobic oprocz napisania czegokolwiek??
    Czekam na kolejny chapter

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest zajebisty :* <3 czegoś takiego nie. widziałam :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, kiedy coś nowego. Nie chcę naciskać, ale to jest takie uzależniające, że miesiąc! Ouch.. umieram z braku rozdziałów :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Simply want to say your article is as astonishing. The clearness in your post is simply great
    and i could assume you are an expert on this subject. Well with
    your permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming post.
    Thanks a million and please carry on the rewarding
    work.

    my web-site ... evansville Roofing Companies

    OdpowiedzUsuń
  6. It's actually a cool and useful piece of info.
    I'm satisfied that you simply shared this helpful information with us.
    Please stay us informed like this. Thank you for sharing.


    my web page ... roof repair evansville

    OdpowiedzUsuń
  7. Helpful information. Lucky me I found your site by chance, and I am surprised why this coincidence didn't happened earlier!
    I bookmarked it.

    Here is my blog post - Evansville roofing contractors

    OdpowiedzUsuń
  8. I was very happy to uncover this site. I need to to thank you for your time due to this fantastic read!!

    I definitely enjoyed every little bit of it and i also have you book marked to
    look at new stuff in your site.

    Look at my web blog; tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Your style is really unique compared to
    other people I have read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just bookmark
    this blog.

    Here is my homepage: make money Blog

    OdpowiedzUsuń