Uwaga!

sobota, 21 grudnia 2013

Chapter 24




Oczami George'a



- Nie wiem. - wzruszyłem ramionami. - Skąd miałbym wiedzieć co z Lori?
- Bo masz z nią najlepszy kontakt. - rzucił na odchodne Daveh. 
Przewróciłem oczami , wstając z kanapy. Podszedłem do okna , poprawiając grzywkę.
- Nie chcesz to nie mów. - wyszedł z chatki trzaskając drzwiami. W moich czułych uszach, rozległ się głośny dźwięk. Bycie Błękitnokrwistym ma swoje minusy.
- Siemka Geo! - przez okno wskoczył Nuss.
- Wiesz do czego służą drzwi? - warknąłem. Wzruszył ramionami , siadając na parapecie.
- Co wstałeś lewą nogą? - zirytowany  , zacisnąłem ręce w pięści. - A przepraszam. Ty zawsze taki jesteś.
- Spier*alaj!! - wrzasnąłem. - Nie wiesz nic!
- Znowu się kłócimy? - przewrócił oczami. - Wiem , że tęsknisz za Edith. Ja za Aissią i jest zajebiście wręcz.
- Chodzi o to , że mam złe przeczucia. - mruknąłem pod nosem. - Dzieje się coś niedobrego.
- A może to wytwórnia twojej wyobraźni? - zapytał. - Mroczny Płomień jest do wszystkiego zdolny.
- I w tym problem. - bąknąłem. - Czuję się pusty. Taki samotny bez nich. Mroczny Płomień wypełnia mnie żalem do Edith i Lori. Że mnie zostawiły na pastę losu.
- Tak bardzo się tym przejmujesz? - przyjaciel poklepał mnie po ramieniu. - Wyluzuj. Nie możesz je wiecznie trzymać przy sobie.
- Wiem. - szepnąłem. - Ale nie wiem co robić.
- Jest tylko jedno rozwiązanie. - spojrzał na mnie znacząco.



~,~



Wziąłem głęboki oddech przymykając oczy.Stanąłem przed posesją ludzi , rozglądając się na boki. Mam dziwne przeczucie , że ktoś mnie obserwuje. Walnąłem się ręką w czoło , chcąc pozbyć
 się tego.....uczucia.Podszedłem pod drzwi , pukając w nie 3 razy. No cóż. Odwrotu nie ma.





Oczami Lori



Usłyszałam jak ktoś puka do drzwi. Odkleiłam się od Nialla , zmierzając na korytarz. Gdy miałam otworzyć drzwi poczułam dziwny zapach. Wilk?
- Geo! - rzuciłam się na przyjaciela. Otulił mnie ramionami , unosząc do góry. Zrobiłam to ze zdziwienia. Skąd miałabym wiedzieć co robić?
- Och sorry. - rzuciłam. - Chcesz wejść?
- Yhym. - pokiwał głową. Zmarszczył nos , kiedy weszliśmy do kuchni.
- Przytulałaś go. - wskazał na Nialla. - Czuję jego zapach na tobie.
- I? - podniosłam brwi. Prychnął , mrucząc coś pod nosem.
- Przyszedłem po Ciebie. - wyznał bez ogródek. - Wracasz ze mną do lasu.
- Hahahahahahah!! - zaśmiałam się ironicznie. - Bardzo śmieszne. Powiesz mi gdzie Edishia?
- Spokojnie Lori. - Louis położył mi dłoń na ramieniu.Patrzyłam beznamiętnie na przyjaciela.
 Tudzież wzrok Geo dusił Tomlinsona od kilku minut.
- A co ja wróżka? - podniósł brew do góry. Nie zareagowałam. Zdenerwowany pociągnął mnie za rękę. Wyrwałam się , zmieniając w wilka. 
- Nie wygłupiaj się. - syknął. - Wolisz być tutaj z tymi LUDŹMI niż ze swoimi braćmi?
Warknęłam ukazując dziąsła z kłami.
 - Odsuńmy się lepiej. - szepnął Zayn.
- Słusznie. - syknął George do chłopaków , po czym zmienił się w wilka.
Zawył ,  stając na przeciw mnie. Krążyliśmy wokół siebie jak na polu bitwy.
- Nie warto. - wtrącił się Harry. - Jesteście przyjaciółmi.
- I co z tego? - zmieniłam się w człowieka. - Sam zaczął. A ja muszę wszystko dokańczać.
- Zawsze jest inne rozwiązanie. - odparł Liam.
- Nie wiecie jak to jest. - zacisnęłam ręce w pięści. - Wy macie wszystko. Dosłownie. A my? My żyliśmy przez wieki w lesie , żywiąc się zwykłym gów*em. Innego rozwiązania nie było i nie będzie. 
- Dlaczego chcecie walczyć o byle co? - zaczął Niall. - Nie warto Aissia. 
- Ale to nie my! - wrzasnęłam. - Wiemy kiedy przystopować!  Ale Płomień.....
Poczułam pod kostkami u rąk szczypanie. Moje gałki oczne ściemniały ; źrenice powiększyły się.
 - Spokojnie.... - brunet zmienił się w człowieka. Podbiegł do mnie , zakładając na mój wskazujący palec - pierścionek. W ciągu sekundy całe napięcie - zniknęło.
- Dzięki. - mruknęłam. - Ale to nie znaczy , że nie jestem zła. Nadal jestem wściekła!
- Zawsze musi tak być? - zmęczony , skierował się w stronę drzwi. Wszyscy odprowadzaliśmy go wzrokiem. - Wracam do lasu. Jak zauważę Edith to zadzwonię.
- Tssaaa..... - zaczęłam oglądać swoje paznokcie.
 Liam stuknął mnie łokciem. Wiedziałam czego ode mnie oczekuje.
- Dzięki. - wymamrotałam niewyraźnie. Geo przekrzywił głowę , uśmiechając się lekko. Wyszedł z domu. Szybko podbiegłam do okna. Chłopak odwrócił się , na co czekałam. Pomachałam mu , aby później , gdy odwróci się pokazać mu środkowy palec. 
- Giń. - wysyczałam. 
- Miła to ty jesteś. - zaśmiał się Zayn. Pokiwałam głową , wracając do chłopaków.
- O co chodziło Ci z tym płomieniem? - wspomniał Niall. Westchnęłam , stając na przeciw niego.
- To on ma nad nami kontrolę. - dotknęłam jego policzka. - Po części. Załóżmy taka Edishia. Ona sama nie wie gdzie jest , co robi. 
- Skąd taka pewność? - zdziwił się Louis. - Uciekła. Proste i logiczne.
- Nie do końca..... - w progu zjawiła się Safaa. Nim zdążyłam zapytać skąd się tutaj wzięła , okno obok mnie zostało wybite. Przeskoczył przez nie wilk , atakując Nialla.
- Nie! - wrzasnęłam.






To Be Continued......



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Siema , cześć i czołem! Muszę się sprężać! Mama zablokowała mi dostęp do Wi-Fi (najwyżej na kilka dni) , lecz wybłagałam ją aby dała mi dzisiaj chociaż z 3 godziny na ogarnięcie blogów. To chyba tyle <3
Liczę na komentarze i pozdrawiam!
RiDa
PS : Jak myślicie kto jest tym wilkiem? 







18 komentarzy:

  1. Po pierwsze : cudny wygląd bloga !
    Po drugie : rozdział jest (jak zawsze) GENIALNY ! Aaa i jakieś mam przeczucie, że tym wilkiem będzie Edishia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)) tym wilkiem będzie Geo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, przerwij rozdział, kiedy jakis wilk atakuje Niall'a. Spoko. KOBIETO, CZY TY CHCESZ MNIE WYKOŃCZYĆ!?. Nie będe spała po nocach, tylko zastanawiała sie co dalej.
    A tak pozatym to cuuuudny wygląd bloga.

    PS Nominuje cię do Liebster Award.
    http://slawnamilosc1d.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super i swietny wyglad bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd blaga i przedewszystkim GENIALNY rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Awards. Więcej u mnie na http://nirela-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi there very nice website!! Guy .. Beautiful .. Amazing ..

    I will bookmark your web site and take the feeds also?
    I am glad to find numerous helpful info right here
    within the post, we want develop extra strategies on this regard, thanks for sharing.

    . . . . .

    My page; online blogging jobs

    OdpowiedzUsuń
  8. Heya i am for the primary time here. I found this board and I to find It truly useful & it helped me out a lot.
    I am hoping to offer something again and help others like you aided me.


    My blog - make up blogs

    OdpowiedzUsuń
  9. I truly love your site.. Very nice colors & theme.
    Did you create this amazing site yourself? Please reply back as I'm planning to
    create my own personal site and would like to know
    where you got this from or just what the theme is called.
    Kudos!

    Also visit my page :: pachecoaokw.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there, yes this piece of writing is in fact nice and I have learned lot
    of things from it concerning blogging. thanks.


    Feel free to surf to my blog post ... site blog

    OdpowiedzUsuń
  11. With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism
    or copyright violation? My site has a lot of unique content
    I've either created myself or outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any solutions to help protect against content from being ripped off?

    I'd genuinely appreciate it.

    Here is my web page: blog creation Sites

    OdpowiedzUsuń
  12. Thankfulness to my father who informed me about this website, this
    web site is genuinely amazing.

    My web site: negligence uk law

    OdpowiedzUsuń
  13. I pay a quick visit everyday some sites and blogs to
    read content, however this webpage presents feature based articles.


    my web blog :: compagnie Déménagement

    OdpowiedzUsuń
  14. These are in fact fantastic ideas in regarding blogging.
    You have touched some fastidious factors here.
    Any way keep up wrinting.

    My homepage: seo london company

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to more added agreeable from you! However, how could we communicate?


    My site; money online

    OdpowiedzUsuń
  16. Greetings from Los angeles! I'm bored to tears at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break.

    I love the info you provide here and can't wait to take a look when I get home.
    I'm amazed at how fast your blog loaded on my cell phone ..
    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, superb
    site!

    My webpage; make your blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm it seems like your website ate my first comment (it was extremely long)
    so I guess I'll just sum it up what I wrote and
    say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing.
    Do you have any helpful hints for first-time blog writers?

    I'd definitely appreciate it.

    Also visit my web blog :: charter flights kenya

    OdpowiedzUsuń
  18. When someone writes an paragraph he/she keeps the
    plan of a user in his/her mind that how a user can know it.
    Therefore that's why this post is outstdanding.

    Thanks!

    Feel free to surf to my blog post - getting traffic

    OdpowiedzUsuń