Uwaga!

środa, 25 grudnia 2013

Chapter 25


DLA WERONIKI TURLEJ <3 ZARAZ ZOBACZYSZ ZA CO ;)



- Skąd taka pewność? - zdziwił się Louis. - Uciekła. Proste i logiczne.
- Nie do końca..... - w progu zjawiła się Safaa. Nim zdążyłam zapytać skąd się tutaj wzięła , okno obok mnie zostało wybite. Przeskoczył przez nie wilk , atakując Nialla.
- Nie! - wrzasnęłam.Zareagowałam natychmiastowo. Przeistoczyłam się w tygrysa , warcząc. Napastnik spojrzał na mnie , po czym wgryzł się ponownie w rękę chłopaka. Niall wrzasnął z bólu , próbując wydostać się z sideł wilka. Nie zostało mi nic innego jak  zaatakować.
Ryknęłam , dając susa w powietrze. Wilk szybko odrzucił półżywego blondyna  i sam również wyskoczył , zmieniwszy się w tygrysa. Takiego obrotu sprawy się nie spodziewałam.Mój przeciwnik (lub przeciwniczka) ryczał tak głośno ,  że czułam jak wibracje przechodzą moje zwierzęce ciało.Zawarliśmy w powietrzu , i z ciężkim hukiem walnęliśmy o ziemię. Tarzaliśmy się po dywanie , szarpiąc sobie nawzajem grzbiety pazurami i gryźliśmy , gdy tylko nadarzyła się ku temu sposobność.
Chłopcy odczołgali Safeę tak daleko na bok ,jak się da. Próbowali krzyczeć , ale hałas jaki wytwarzaliśmy podczas walki był tak wielki , że zagłuszał każdy wrzask. Stanęliśmy ponownie naprzeciw siebie. Przyczaiłam się tuż przy ziemi z drgającym ogonem.
- Przestańcie!!! - zawołał Zayn. - Kim jesteś?!
Wróg przeskoczył przez kanapę uciekając w kierunku drzwi. Rzuciłam się za nim w pogoń.Uczepiłam pazury na jego grzbiecie , wgryzając się w kark. Ten natomiast przewrócił się na plecy , na szklany stolik. Napastnik wypadł mi z łap , przez nerwoból wywołany przecięciem pleców szkłem. Pozbierawszy się ja , jak i rywal stanęliśmy na równe łapy.Scenariusz zaczął się powtarzać lecz , gdy trafiłam na czułe miejsce agresora , walka została rozstrzygnięta. Padłam kilka metrów od zwijającego się z bólu nieprzyjaciela.
- Ukaż się! - wrzasnął Harry. - Już!
- Edishia koniec tego przedstawienia! - wrzasnęła siostra Zayna. Zmieniła się w słodkiego , malutkiego tygryska patrząc w oczy o dziwo mojej przyjaciółki. - Wyjdź z niej Mroczny Płomieniu!
Czarny dym ulotnił się z pyska tygrysa , rozpływając się w powietrzu. Blondynka od razu przeszła do oczyszczania ran. Ja też. Zaczęłam od przedartej rany na łapie. Wylizałam ją szybko , aby zobaczyć co się dzieje z innymi.
- Jak z nim? - kucnęłam przy chłopakach. Horan leżał w "kręgu".
- Ma rozszarpaną rękę. - zaczął Liam. - Nie jest tak , źle bo w porę zareagowałaś i za to Ci dziękuję.
- Dziękujemy , Daddy , dziękujemy. - poprawił go Louis. - Czyli Niallera zaatakowała twoja przyjaciółka?
- Nie myślała trzeźwo. - pokręciłam , chcąc odkręcić niepotrzebną , szykującą się awanturę. - Była w procesie zhybrydacienia.
- Nie chcę wiedzieć co to jest. - odezwała się ofiara. - W każdym razie , dlaczego akurat ja?
- Też się na tym zastanawiam..... - zaczęłam. - Może byłeś najbliżej okna?
- Najbliżej okna był Zayn i Harry. - wtrąciła Safaa. - Niall był o dziwo najdalej. Ale dla waszej wiadomości , Edith zaatakowałam akurat jego bo wyczuła twój zapach.
- Mój? - podniosłam brwi do góry.
- Tak. - pokiwała głową. - To normalne. Przecież Geo też to przechodził. Miejmy nadzieję , że ty nie.
- Od czego to zależy? - przekręciłam głową. Kątem okna , zauważyłam jak moja przyjaciółka przeistacza się w człowieka. Wyglądała naprawdę źle. Czyli potrafię dokopać.
- Było zaćmienie. - siostra Zayna podeszła do nas. Jej oczy znowu stały się różowe. - To znaczy , że każdego Błękitnokrwistego czeka niezbyt miła niespodzianka. Co więcej , bez wyjątku każdy dostaje dar.
- Co z twoimi oczami? - przeraził się Mulat. Dziewczynka , zamknęła oczy , skierowując twarz na Irlandczyka.
- Ałć. - usłyszałam. Niall siedział obok mnie z ręką , bezwładnie leżącą obok. No tak pomiędzy. Tkanka mięśniowa złączała się, aż wreszcie sklepiona naciągnęła bladą skórę.
- Czy ty go uzdrowiłaś? - zawołałam , łapiąc przedramię Horana. - Jak?
- Dar. - uśmiechnęła się. I teraz nie zdziwiłam się. Mimo wieku była rozważna , a przede wszystkim mądra. Niebieska krew wspaniale komponowała się , ale trzeba znaleźć potrzebne lekarstwo.
- Nieźle Aissia , nieźle. - usłyszałam słaby głos Edith. - Teraz nawet Daveh Ci nie podskoczy.
- Nie byłabym tego taka pewna. - zachichotałam. - Pomimo to masz za swoje.
- Sama zaczęłaś. - fuknęła rozbawiona. - Harry?








Oczami Edith



Wszystko mnie boli jak cholera. Jeszcze ta rana na brzuchu. Co jak co , jednakoż Lori ma pazurki.
- Sama zaczęłaś. - fuknęłam rozbawiona. - Harry?
- Hm? - mruknął w moją stronę.
- Przepraszam za to rano. - spuściłam głowę , nie chcąc patrzeć na jego oczy. Nie umiem przepraszać , a tym bardziej jego.
- A co było rano? - Liam podniósł brwi do góry.
- Drapnęłam niechcący Hazzę w ramię. - Styles ukazał ranę. - Jako tygrys.
- Masz stary szczęście. - Niall pociągnął moją przyjaciółkę w swoją stronę. Ta odwróciła głowę , nie puszczając palców Horana. - Widziałeś jak kończy się taka zagrywka.
- Ja nie chciałam..... - bąknęłam bez entuzjazmu w głosie. - To Płomień , w życiu bym Cię nie zaatakowała.
- Jak już przy tym jesteśmy.... - Aissia , energicznie zaczęła machać rękami w powietrzu. - Czy poprzez takie ugryzienie można stać się.......jednym z nas?
- Nie żartuj!!! - wykrzyknął Lou.
- Chyba nie..... - po raz pierwszy w życiu zaczęłam panikować. - M-mam bynajmniej taką nadzieję. Ty mnie ugryzłaś w szyję co nie?
Przyjaciółka pokiwała głową.
- Safaa? - zapytałam.
Dziewczynka nie odpowiedziała. Stała ze spuszczoną głową.
- Świetnie , wręcz! - złapałam się za włosy , ciągnąc je. No to k*rwa mamy odpowiedź......


CDN.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jest rozdział jako prezent pod choinkę! Rozdział dedykowany Weronice Turlej za zgadnięcie kto jest tym "napastnikiem" . Rozwinięcie akcji. Czy Niall będzie potworem? Możecie strzelać w komentarzach ;)
Liczę na komentarze <3
RiDa
PS : Postaram się pisać dłuższe SaVannators! Bynajmniej spróbuję :)





20 komentarzy:

  1. Na prawdę zgadłam <3

    Ile tu się dzieje akcji O.O
    + taki dłuuugiii :D
    Jednym słowem NIESAMOWITY ROZDZIAŁ : ))

    Teraz myślę, że Niall powoli będzie się zmieniać, a Lori będzie się starała znaleźć lekarstwo, aby się nie przemienił..

    Pozdrawiam, życzę weny oraz Wesołych Świąt i Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem Niall nie będzie błEkitnym. Rozdział niesamowity. Wesołych Świąt !! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. There is certainly a lot to know about this issue.
    I love all of the points you made.

    Check out my webpage :: Online Blog Sites

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for finally talking about > "Chapter 25" < Liked it!

    Also visit my web blog make up blogs

    OdpowiedzUsuń
  5. If some one desires expert view about blogging and site-building afterward i recommend him/her to visit this weblog,
    Keep up the good job.

    Review my web site ... christian blog sites

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm is anyone else experiencing problems with the pictures on this blog loading?
    I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the blog.
    Any feedback would be greatly appreciated.


    Also visit my website ... compagnie déménagement

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi there! I just wanted to ask if you ever have any trouble with
    hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work
    due to no back up. Do you have any methods
    to protect against hackers?

    My web-site french online lessons

    OdpowiedzUsuń
  8. Pretty! This has been an incredibly wonderful post.

    Thanks for providing this information.

    Feel free to visit my blog; demenagement martin

    OdpowiedzUsuń
  9. With havin so much content do you ever run into any problems of
    plagorism or copyright infringement? My blog has a lot of unique content I've either
    written myself or outsourced but it appears a lot of it is
    popping it up all over the internet without my permission. Do you know any ways to help protect
    against content from being ripped off? I'd certainly appreciate it.


    Feel free to visit my page ... boost website traffic

    OdpowiedzUsuń
  10. I do agree with all of the ideas you have offered on your post.

    They're very convincing and can certainly work. Still, the posts
    are too brief for starters. May just you please prolong them a little from subsequent time?

    Thank you for the post.

    Also visit my homepage ... known search engines

    OdpowiedzUsuń
  11. This article is truly a nice one it assists new web
    people, who are wishing in favor of blogging.


    Also visit my site :: youtube social media

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello just wanted to give you a brief heads up and let you know
    a few of the images aren't loading properly.
    I'm not sure why but I think its a linking issue. I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.


    Look at my page ... how to make blog

    OdpowiedzUsuń
  13. I feel that is one of the such a lot important info for me.
    And i am satisfied reading your article. But wanna commentary on few basic
    things, The website taste is ideal, the articles is in point of
    fact nice : D. Just right task, cheers

    My page ... search engine optimization services

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello to all, it's really a good for me to pay a visit this site, it contains important Information.

    Here is my page ... clinical medical negligence

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi there! This is my first visit to your blog!
    We are a team of volunteers and starting a new project
    in a community in the same niche. Your blog provided us
    beneficial information to work on. You have done a marvellous job!


    my webpage - search engine results

    OdpowiedzUsuń
  16. It's really very complex in this full of activity life to listen news on TV, therefore I just use
    web for that purpose, and obtain the most recent information.

    My blog: car shipping overseas

    OdpowiedzUsuń
  17. I always emailed this web site post page to all my friends, for the reason that if like to read
    it afterward my friends will too.

    Feel free to visit my blog post ... tefal pfanne

    OdpowiedzUsuń
  18. Now I am going to do my breakfast, afterward having my breakfast coming over again to read
    more news.

    my website - interstate car shipping

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello! I'm at work browsing your blog from my new apple iphone!
    Just wanted to say I love reading your blog and look forward to
    all your posts! Keep up the fantastic work!

    Also visit my web-site :: seo london experts

    OdpowiedzUsuń
  20. I am really impressed with your writing skills and also with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Either way keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog like this one these
    days.

    Here is my web-site ... written marketing

    OdpowiedzUsuń