Uwaga!

czwartek, 19 września 2013

Chapter 5





- Edith! Łap ją!!! - krzyknęłam, gdy przestałam czuć grunt pod nogami. Rzuciłam dziecko w ręce przyjaciółki, w tym samym momencie zmieniając się w wilka. Byłam pół metra od mostu.Wygięłam swoje wilcze ciało najbardziej jak to było możliwe. Ledwo co dotknęłam łapami granicy pomostu z przepaścią. Zaparłam pazury w mur, wierzgając na wszystkie możliwe strony. Widziałam jak Edith oddaje dziewczynkę , a George biegnie w moją stronę. Słyszałam wiwaty i oklaski ludzi. Ale nie poddawałam się Siłowałam się w skórze wilka , walcząc o to aby wspiąć się na grunt. Mój bok został przecięty przez ostry drut. Krew wylewała się strumieniem. Brunet był jeszcze bliżej. Zawyłam z bezradności .  Dopiero wtedy wszyscy spojrzeli w moją stronę.
- Już Ci pomogę. - przyjaciel znalazł się obok mnie w samą porę. Szczekałam i skomlałam. Jak teraz się zmienię w człowieka to spadnę, a pływać nie umiem. Chłopak złapał mnie pod boki próbując wciągnąć na most. Jego ręce były całe blade w błękitnej krwi. Nie miał tyle siły aby mnie wciągnąć. Blondynka , która sekundę później dołączyła do Geo była w takim samym opłakanym stanie jak chłopak. Puśćcie mnie . - powiedziałam w myślach do Edishii.
- Nigdy!! - wrzasnęła bliska płaczu. Wie co to strach?
- Nie mam siły. - sapnął przyjaciel. Po moim wilczym policzku spłynęła łza. Boję się tak strasznie się boję......bynajmniej tak mi się wydaje.






Oczami Harrego



Kiedy Lou dostała Lux w ręce ucieszyłem się jak dziecko. Ale teraz gdy widzę jak ta.....nie wiem jak ją nazwać. Wilczyca? Teraz gdy widzę jak ta dziewczyna walczy , aby wejść na most jestem bezradny wobec losu. Podejść i pomóc? A może widzieć jak spada do Tamizy?
- Pomóżcie jej!!!! - krzyknęła Perrie. Nic. Żadnego odzewu. Wkurwiona Danielle oderwała się od Liama biegnąc w stronę Błękitnokrwistych.




Oczami Lori



Zerkając w bok zauważyłam dziewczynę w lokach , biegnącą w naszą stronę. To była ta dziewczyna z wagonu. Kiedy już miała mi pomóc tak się wygięłam z bólu (czyt. drut ) , że przyjaciele mnie nie zdążyli złapać. Jeszcze chwilę trzymałam się łapami muru ,po czym schowałam pazury. Kiedy już myślałam , że spadnę ktoś mnie złapał. Ale nie. I tak spadłam. Lecz nie sama. Z tym aniołem, który złapał mnie w nieodpowiednim momencie.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam,że rozdział jest krótki , ale te ostatnie zdanie mi właśnie pasowało.  Chyba każdy wie kto jest tym aniołem :) Liczę na komentarze :D
RIDA




8 komentarzy:

  1. I'm extremely pleased to discover this page. I want to to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely liked every little bit of it and I have you saved as a favorite to check out new things on your blog.

    Have a look at my blog post - diet plans

    OdpowiedzUsuń
  2. My partner and I stumbled over here by a different web page and
    thought I might as well check things out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to looking at your web page for a second time.

    Feel free to surf to my blog post; diet that works

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne opowiadanko , czekam na naxta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's going to be finish of mine day, however before end I am reading this wonderful piece of writing to improve my know-how.

    Also visit my web page ... diet plan to lose weight

    OdpowiedzUsuń
  5. I like the helpful info you supply to your articles.

    I will bookmark your weblog and check again right here frequently.
    I am relatively certain I'll be informed a lot of new stuff proper here! Best of luck for the following!

    my homepage ... best diet plans

    OdpowiedzUsuń
  6. Your method of explaining everything in this piece of writing is genuinely pleasant,
    all can simply understand it, Thanks a lot.

    Review my homepage microsoft registry cleaner

    OdpowiedzUsuń
  7. What's up it's me, I am also visiting this site daily, this web site
    is actually fastidious and the users are in fact sharing pleasant thoughts.


    Take a look at my blog; bmr calculator women

    OdpowiedzUsuń
  8. Saved as a favorite, I love your web site!

    Have a look at my homepage - bmr calculator women

    OdpowiedzUsuń