Uwaga!

środa, 25 września 2013

Chapter 7





Oczami Edith






- Lori!! Lori!!! Gdzie jesteś?! - wrzasnęłam po raz wtóry.
- To nic nie daje. - Geo zmienił się w człowieka. - Nie martw się. Nic się jej nie stanie.
- Mam nadzieję. - zrobiłam dzióbek z ust. - Wracajmy.
Zmieniliśmy się w wilki i pognaliśmy drogą powrotną. Niespodziewanie usłyszałam skowyt. Odwróciłam swój wilczy łeb. Na skale stał wilk. Nie jakiś tam zwykły. To nowy Błękitnokrwisty.
Podeszłam do skały , ukazując kły.  Wilk zszedł , podchodząc do mnie i łasząc się przede mną. George stanął po drugiej stronie.
Zmieniłam się w człowieka.
- Ukaż się. - ogłosiłam ostro.  Zwierzę zmieniło się w ludzką istotę. To było dziecko!
- Ileż ty masz lat? - spytałam miękko klęcząc przed nią.
- 10 . - uśmiechnęła się. Dziewczyna miała blado-niebieskie oczy, czarne włosy sięgające do łopatek i lekko ciemną skórę. Tak jak Zayn.
- Jak Ci , na imię?
- Safaa.
-Piękne imię. - uśmiechnęłam się lekko. Co ja wyrabiam?! Jestem Bad Girl! - Kiedy zostałaś zamieniona?
- Nie dawno. - założyła kosmyk włosów za ucho. - Poszłam przed chwilą za bratem do lasu i ugryzł mnie piesek.
Przed chwilą? Nie to nie może być prawda....Szła za Zaynem?
-Zayn to twój brat , tak? - spytałam już o wiele ostrzej. Pokiwała głową. O kurwa.....No to mamy problem.









Oczami Zayna






- Doniya! Miałaś ją pilnować! - wrzasnąłem wściekły. Odebraliśmy Danielle ze szpitala, później pojechaliśmy do domu, gdzie moje siostry z siostrami Louisa zostały.
- Ale ja ją pilnowałam. - odpowiedziała płacząc. - Ona no po prostu zniknęła. Nie wiem, może poszła za wami?
- Waliya ma rację. - Charlotte pokiwała głową. -  Może po prostu wyszła?
- Tak szczerze to widziałam ją w centrum. - powiedziała El. - Prawdopodobnie szła za nami.
- To nie może być prawda. - szepnąłem zrozpaczony. - A jeżeli ona poszła za mną do lasu?
- Nie byłaby na tyle głupia. - wtrącił Harry.
-Nie znasz Safy. - spojrzałem na Pezz. - Idę do......nich.
- Gdzie? - spytał Liam.
- Błękitnokrwistych. - sprecyzowałem.
- Idiota! - wrzasnął Louis.
- Co poradzę?



Wracamy do Lori








Powoli skierowałam się w stronę powrotną. Z daleka już wyczułam nowy zapach. Pognałam za nim ,aż znalazłam. Edith, Geo i jakaś mała dziewczynka. Przyczaiłam się w krzakach przysłuchując się rozmowie. Siostra Zayna?! No to mamy przejebane jak to określiła Edishia. Podbiegłam do nich , nadal w postaci wilka. Safaa zmieniła się w małego wilka. Przyciągnęłam ją zębami do siebie, gryząc w boczek. Gdy ruszyłam , spojrzałam na dziewczynkę. Zrozumiała, aby podążyła za mną.  Co ty robisz?? - spytała w moich myślach Edith. Ona musi się nauczyć paru rzeczy. Sama nie przeżyje, jak teraz jest taka pora roku. Odegram jej matkę. Musimy ją oddać Zaynowi!! - wrzasnęła. Wiem. - odpowiedziałam. - Oddamy. Ale i tak muszę jej pomóc przetrwać. Spotkamy się niedługo. Gdzie idziesz? W jedno pewne miejsce.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bardzo wam dziękuję za komentarze pod poprzednim rozdziałem :) Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy <3 Zapraszam na bloga o Sholen - http://storyaboutsupernaturalandonediection.blogspot.com/ . Pozdrawiam i od razu mówię - Chapter 8 pojawi się za tydzień. Może i nawet mniej. Pozdrawiam :*
RIDA











14 komentarzy:

  1. wow!!! Zajedwabisty!!! Nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy!!! Czekam na next!! Do napisania( mam nadzieję że niedługo) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite ! Nie mogę w to uwierzyć że siostra Zayna została przemieniona, to będzie dla niego mocny szok O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Tylko prodilabym dluzsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and
    now each time a comment is added I get four e-mails with the same comment.
    Is there any way you can remove me from that service?

    Thank you!

    Here is my web page mold remediation Indianapolis

    OdpowiedzUsuń
  5. Why people still make use of to read news papers when in this technological world everything is available on net?


    Look at my site ... Water Damage Restoration

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnificent goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just extremely fantastic.
    I actually like what you've acquired here, certainly like
    what you're stating and the waay in which you say it.
    You make it entertaining and you still take care of
    to keep it wise. I cant wait to read far more from you.
    This is actually a wonderful site.

    Here is my web-site; kylie minogue plastic surgery

    OdpowiedzUsuń
  7. I don't even know how I ended up here, but I believed this publish was once great.
    I don't recognise who you're however definitely you're going to a famous blogger
    in case you are not already. Cheers!

    Here is my weblog - soft music

    OdpowiedzUsuń
  8. Today, while I was at work, my sister stole my iPad and tested to see if it
    can survive a forty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now broken and she has 83 views.

    I know this is completely off topic but I had to share
    it with someone!

    Also visit my web blog ... sell houses uk

    OdpowiedzUsuń
  9. This info is priceless. How can I find out more?

    Also visit my page; medical compensation solicitor

    OdpowiedzUsuń
  10. all the time i used to read smaller articles
    or reviews that as well clear their motive, and that is also
    happening with this article which I am reading at this place.


    Here is my blog post - medical negligence stories

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello there, just became aware of your blog through Google, and found that it
    is truly informative. I'm gonna watch out for brussels.
    I will appreciate if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    my blog roofing Systems

    OdpowiedzUsuń
  12. I just couldn't go away your site prior to suggesting that I extremely enjoyed the standard info a person provide in your visitors?
    Is going to be back regularly to check out new posts

    Here is my weblog :: people take

    OdpowiedzUsuń
  13. You actually make it seem so easy with your presentation but I find
    this topic to be actually something that I think I would never understand.
    It seems too complex and extremely broad for me. I am looking forward for your next post,
    I'll try to get the hang of it!

    Here is my homepage; search spiders

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm extremely inspired with your writing talents and also with the format to your weblog.
    Is that this a paid subject or did you customize it your self?

    Either way stay up the excellent high quality writing, it's uncommon to see a nice blog like this one
    nowadays..

    my webpage private planes

    OdpowiedzUsuń