Uwaga!

niedziela, 27 października 2013

Chapter 15




- Poszlibyśmy może teraz na jakiś lunch, albo kawę? - zaproponował. - Oczywiście ja stawiam.
- Muszę iść na pocztę. - skrzywiłam się. - Po za ty mówiłam , abyście o nas zapomnieli.
- Ja o tobie nigdy nie zapomnę. Za dużo dla mnie znaczysz.......
- Zwariowałeś?!! - wrzasnęłam. - Nigdy nie będziemy przyjaciółmi. Nie masz na co liczyć!
Odwróciłam się , wołając Seth'a. Chłopak stał wmurowany, lecz po chwili podbiegł do mnie.
- Przepraszam. - odparł. - Bynajmniej mogę Cię odprowadzić na pocztę?
Westchnęłam spoglądając w jego oczy. Były tak nieskazitelnie zielone, że było trudno odmówić.
- Ok. - zapięłam smycz do obroży przyjaciela. - Chodźmy.
Przez całą drogę milczeliśmy. Od czasu do czasu Seth trącał nasze dłonie do siebie. Yght! Policzę się z nim.
- Dzięki. - szepnęłam, przywiązując smycz do słupka. Gdy miałam wchodzić do budynku, złapał mnie za rękę.
- Co? - zdenerwowałam się.
- To. - pocałował mnie. Osłupiałam z wrażenia. Nie wiedziałam co robić. Nigdy nikogo nie całowałam.......nie wiem co czuję. Nie wiem po co to zrobił.Odepchnęłam go lekko od siebie. Bez słowa odwróciłam się wchodząc na pocztę.





Oczami Harrego



- Kurwa po co to zrobiłem. - złapałem się za włosy. Seth trącił moją nogę.
- Nie przejmuj się. - usłyszałem w mojej głowie. - Ona nie wiedziała co zrobić. My nie czujemy.
- Seth? - pomyślałem zdziwiony. - Dlaczego szperasz w mojej głowie?
- Nie szperam. - prychnął. - Tylko porozumiewam się z tobą myślami.
- Aha. - powiedziałem na głos. - Do zobaczenia Seth.
Zaszczekał , potwierdzając moje słowa. Wróciłem niespiesznie do mieszkania.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem, wiem, że jest CHU*OWO krótki , ale to musi wam wystarczać. Nie mam po prostu czasu na napisanie dłuższego. Musice mi dać czas, abym napisała 16.Liczę na komentarze i dziękuję Weronice Turlej za komentowanie :)
RiDa






6 komentarzy:

  1. Widać że Harremu zależy mu na niej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi there! I understand this is somewhat off-topic but I needed to ask.
    Does managing a well-established blog like yours require a
    large amount of work? I'm completely new to operating a blog but I
    do write in my diary everyday. I'd like to start a blog so I can share my experience and views online.
    Please let me know if you have any kind of ideas or tips for new aspiring bloggers.
    Appreciate it!

    Feel free to visit my blog Evansville Roof repair

    OdpowiedzUsuń
  3. I've been exploring for a little for any high-quality articles
    or blog posts on this kind of house . Exploring in Yahoo I at last
    stumbled upon this site. Reading this info So i'm happy to show that I have a very excellent uncanny feeling I found
    out exactly what I needed. I so much certainly will make sure to don?t disregard this website and provides it a look regularly.


    Also visit my web site: concrete repair Indianapolis ()

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey! Quick question that's completely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly? My site
    looks weird when browsing from my iphone. I'm trying to find
    a template or plugin that might be able to resolve this
    problem. If you have any recommendations,
    please share. Appreciate it!

    my page; roofing evansville

    OdpowiedzUsuń
  5. Aw, this was a very good post. Finding the time and actual effort to
    create a good article… but what can I say… I put things off a lot and don't seem to get anything done.


    my page ... Evansville Roofing Companies

    OdpowiedzUsuń